Reklamacje
Paragraf § 9 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
3. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@prima-vera.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
4. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
PODSUMOWUJĄC
Drogi Kliencie,
reklamację można złożyć:
- Drogą mailową na adres:
- Drogą pocztową na adres:
P.P.H.U. TEZI VET GABINET WETERYNARYJNY TEZI ŁUKASZ PACZEWSKI
UL. Warszawska 101
05-190 Nasielsk
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
- nazwę produktu którego dotyczy reklamacja
- powód reklamacji
W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niespełniającej Państwa oczekiwań ( ilość, jakość produktów ) powinien zostać spisany protokół szkody z kurierem, ponieważ jest to warunek konieczny do złożenia i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.